.:Bygget på övervåningen:.

Här kommer lite bilder från vårt arbete på övervåningen som jag lovat =)
Vi har kommit längre än såhär i skrivande stund..... Jag har bara inte fått det på bild ännu :/
De kommer lite senare ;)


Så är såg det ut då man direkt kom upp från trappen till vinden..


Knäppt från det andra rummet


Magnus jobbar på. Har en "kapstation" inne i det färdiga rummet.
Där kan man stänga för och få upp lite värme.
Då kan man gå in dit o värma sig emellanåt


Ett konstverk som Magnus ritade alldeles efter branden då vi var här uppe och grejjade.

Det vita är inte färgen på väggen utan det är spärrmålningen som Anticimex sprejjade så ingen röklukt skulle krypa fram.


Jag uppe på inspektion =)

Som sagt mer uppdaterade bilder då jag kommer upp dit med kameran igen ;)

Stora kramar till er alla!!
KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Kul att ni kommit så långt. Ha det så trevligt nu och ta det lugnt Glöm inte kameran/Svärmora

2008-11-02 @ 09:55:47
URL: http://gittanwb.blogg.se/
Postat av: Sofie

Roligt att se nåt växa fram! KUL när det är klart!! :)

2008-11-02 @ 13:20:49
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Åh vad roligt när man ser rummen och så växer fram :-) kan tänka mig du är i full färd med att inreda i huvudet nu fram till dess det är klart...



Hoppas ni får en jätteskön och trevlig semester!!!

Allt gott!

2008-11-02 @ 14:43:30
URL: http://skorpion72.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0