.: Finally Back:.



Yes nu e jag tillbaka igen =)
Det var ett tag sedan jag kom hem jag vet men jag har varit förkyld och inte på riktigt humör
så jag har inte orkat uppdatera förrän nu =)

Mycket har hänt jag har hunnit varit till Italien och kommit tillbaka.
Jag håller på att ställa i ordning ett inlägg med massor av bilder från resan så det kommer inom kort =)

**********************************************

En annan sak jag måste berätta att Kjelle o Bettan nu kan välkomna en ny familjemedlem :

Den 5 november kom deras dotter Therese Berglund till världen

GRATTIS!!!!!!!!!!



Vikt: 4070 g
Längd: 50 cm


När jag kom hem i fredags var jag in en sväng till dom o gratulerade dom.
Då fick jag hålla i henne. Hon var såååå söt!
Gud vilken gullunge! SÅ nu har dom 2 tjejer o ta hand om.
Den andra är ju såklart Sabina




Så nu har jag fått tillåtelse att komma dit o "snusa bebis" =)
Såå härligt med små gullungar

*******************************

Sen så har  det hänt lite på övervåningen.
Golvet är nu lagt =D
Så nu ska Magnus börja med taket. Jag återkommer med bilder lite senare.
Har inte knäppt några ännu =/

**********************************

Innan jag avslutar detta inlägg kan jag också uppdatera med att mitt o Magnus "nya" liv ger resultat...
På nästan 2 månader = -15,5 kg var!
Jodå det tar sig ;)
Denna gången ska vi inte ge oss i alla fall.
En liten sidnotis...känns mer inspirerande då man får berätta för någon =)

Nä nu ska vi ut o gå en sväng!

KRAM på er alla!!

Vad tycker ni?
Postat av: Sofie

Wooohooo!! Bra jobbat!! Grattis till viktnedgången!!

2008-11-12 @ 20:18:31
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Gittan

Ni är helt suveräna Det är annat än jag det. Allting känns så trögt Skulle vara bättre om man hade lite vattengympa. Men man tar väl nya tag.Tjingeling

2008-11-13 @ 10:35:10
URL: http://gittanwb.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0