.:Om 5 timmar bär det av...:.

Mmmm nu sitter man o räkna timmarna =)
Om ca 5 timmar sitter man på tåget mot Arlanda city.
Känns väldigt nice kan jag säga !
*********************************************
Som ni säkert redan listat ut och förstår så kommer det bli ett litet stopp i uppdateringen här på sidan en vecka framåt.
Jag kommer att uppdatera med bilder o information så snart jag kommer hem igen ;)
***********************
Tills vidare får ni nöja er med lite bilder från igår då jag, Magnus och Tom var ute o jagade hare med Bessy.
Det var en perfekt dag för jakt.

Vi har pratat om det mänga gånger att ta med Bessy ut men det har inte blivit av förrän nu.
Det var en kanonfin dag som började sju på lördagsmorgonen och avslutades kl halv fyra på eftermiddagen
Enjoy =D:


Jag =)


Efter ca 1,5 timmes promenad stannade vi på ett hygge och gjorde upp eld. Där blev det kaffe och korv.
Tom gör upp eld. Bessy tittar nyfiket på.



Magnus samlar lite ved till brasan. En fin utsikt över Ede skogen ;)


Jag igen


Bessy (som gillar pinnar) har hittat en utsökt pinne att gnaga på


Vid 12 tiden kom vi fram på detta hygge.
Fin utsikt över Sälåsen (tror jag det hette)
Solen sken som ni ser och det var -5 grader. Perfekt dag att jaga på =)



Bröderna spexade lite


Sista grillstoppet för dagen. Vi stannade vid ett älgpass o grillade den sista korven innan vi skulle bege oss hemöver.


Magnus har precis gett Bessy lite godis och hon tackar för det hehe


På vägen hem hittade Bessy en liten (?) pinne att leka med =D

Det var den dagen i det stora hela.
Tyvärr blev det ingen hare för oss denna dag men vi fick i alla fall tillfället att röra på sig
en sådan underbar dag.
Till helgen då jag kommer hem ska vi ut igen till skogs.
Man får hoppas på bättre lycka då =)
********************

Nä nu ska jag packa det sista sedan bär det av till La Italia!

Ciao och Arriverderchi (eller hur det nu stavas) =D

KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: Mia

Hoppas du har en kanonresa nu!!!!

OCh massor av bilder vill jag se när du kommer hem!

2008-11-03 @ 20:21:29
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Gittan

Välkommen hem om du nu kom hem/Svärmora

2008-11-08 @ 20:18:35
URL: http://gittanwb.blogg.se/
Postat av: Gittan

uppdatering uppdatering bilder bilder /Jag

2008-11-11 @ 10:51:54
URL: http://gittanwb.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0