.:3 dagar kvar =):.

Japp det är det!
3 dagar kvar till vi reser till Italien =D
Ska bli sååååå härligt!
Sitter bara o längtar just nu ;)

Annars så är allt bra.
Ska väl försöka att ta mig tid att få hit lite bilder på bloggen det är ju så mycket som hänt...
Men jag ska ta mig i kragen o fixa det kanske ikväll....
********************************************
Halt har det blivit på vägarna....mmm...ajaj.
Kan säga att jag är superglad att jag bytte till vinterdäck i tisdags på lunchen.
Jag stod med min domkraft och spärrskaft o bytte däcken här på parkeringen till jobbet =)
Hihi....mina arbetskamrater tyckte nog jag var knäpp...men nu är dom bytt i alla fall.
Och tur var väl det kan jag säga. Jag skjutsade ju Theres till IKEA på tisdagskvällen och
där på den parkeringen kan jag LOVA att det var HALT!! Uscha men det gick ju bra som tur var...
***********************************************
I måndags var jag o simmade med Theres och Ann-Charlotte. Det var skönt.
Jag o Magnus skulle vara så duktiga att motionera denna vecka men det har inte riktigt blivit så.
Jag simmade iofs i måndags men i tisdags var jag till stan med Theres och i går var jag o Magnus ute o åkte lite bil och
var i fullt schå med vår nya (...) tv...
Har nu en 37" tv...oj vilken skillnad kan jag säga. Vi hade 29" innan =) Väldigt Nice!
************************************************
I helgen blir det fullt upp, förutom att packa (=D) så ska vi jaga på lördag, Bengt har nu fixat våra jaktkort TACK BENGT!!

Sen på kvällen ska vi hälsa på o gratta Sabina (Kjelle o Bettans dotter) hon fyller 2 år på måndag men eftersom  jag inte är hemma då så tar vi grattandet i helgen. Hoppas bara att de är hemma.
Kan tänkas de ligger på bb också. De ska nämligen ha tillökning som jag nämnt tidigare och tiden för Bettan gick ut förra torsdagen =) Har man riktigt tur hinner man se den lilla krabaten med innan man åker iväg.

Sedan på söndag blir det packa det sista antar jag och sedan åka iväg o gratta Isabell som blir hela 13 år!

Oj vad tiden går må jag säga. När vi var in till Gittan o Bengt i går så tittade Bengt på gamla filmer från förr (1996 hihi).
Där var en film då Robin och Bella var små. De var 2,5 och 4 månader gamla. Guuuud vad söta de var.
Och vad länge sedan det var! Så himla kul att de har kvar dessa filmer. Kul att se =D

Sedan på söndagkväll kl 21.59 går tåget från stationen i Ånge till Arlanda och då är det full fart =)
*längtar*

Nä som vanligt har jag bråttomt på lunchen med mina inlägg men jag ska skärpa mig och lägga ut bilder...

Vi höres ha en underbar torsdag allihopa
och ni!!! Vet ni vad?!
Imorgon är det FREDAG.......!!!!!!!
Full fart mot helgen!

KRAMAR TILL TUSEN TILL ALLA!!!!!!

Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Ha det så trevligt i Italy men se till att du kommer hem igen. /Svärmora

2008-10-31 @ 12:36:04
URL: http://gittanwb.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0