.:En liten lista =):.

Tio första:
Första bästa kompis: Magnus Aldenfors
Första bil:  Orange Volvo 245 -84 (?)
Första kärlek: Micke Sjödin (storebror till en kompis)
Första husdjur: Katten Tjabo (han vakade över mig i barnvagnen)
Första semester: Vi i min familj åkte någonstans och hyrde en stuga när vi var små...vet inte vart men kommer ihåg småsnuttar av den turen =)None
Första jobb: Absolut första jobb var ett sommarjobb på en bondgård i Albacken, Jämtland. Första riktiga jobbet var som telefonist på ett callcenter i Fränsta.
Första köpta skiva: Första köpta vet jag inte, men den första jag någonsin fick var "Country Klassiker" (fick den julen 1997 kanske)
Första riktiga kyss: I maj 2000.....
Första piercing:
Öronen (1996)
Första konsert: Oj.... Har nog inte varit på någon riktig koncert. Skulle vara då jag o syrran såg Smokie på Södra Berget =)

Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
En kall Norrlands Guld för 3 veckor sedan
Sista bilfärd: Nu för 30 min då jag kom hem från en promenad med A-C i Fränsta
Sista filmen du såg: Scary Movie 1 (HAHAHA)
Sista bubbelbadet: Oj det var ett tag sedan...2 år kanske ??
Sista spelade cd: En egen mixad mp3 skiva
Sista gången du grät: oj...någon månad sedan kanske
Sista måltiden: Chicky bits, ris, sparris o champinjoner (lördags)

 Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Nej
Varit på tv? Hmm....tror inte det =)
Fått ditt hjärta krossat? Inte så farligt, man har repat sig snabbt...None
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej faktiskt inte...
 Haft ett one night stand? Nej, tror inte på sånna...
Busringt till nån? Hehe oja ;)

Sju saker du har på dig:
Mjukbyxor, t-shirt, strumpor, trosor, bh, gummisnodd...kommer bara på 6 st!

Fyra personer du kan berätta allt för:
Magnus, Ann-Charlotte, Helena, Mamma

Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter?  Oj...båda är bra på sitt vis......får välja sommar
Choklad eller chips? Helst inget men om jag väljer så blir det Chips...Hellre fett än socker ;)

Två saker att göra innan du dör:
Njuta av livet och ta vara på nära o kära

En sak du ångrar:
Att jag inte tog MC-kortet i somras....=( Mend et blir nästa sommar ;)

KRAM TILL ER ALLA

Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0