.:FREDAG:.

Tjohoooo det är äntligen fredag. Visst det har varit en hel massa fredagar innan med men det
känns av någon anledning speciellt med denna helg...jag vet inte , men man är väl sjukt sugen på en hel lugn tv o mys helg helt enkelt.....Fast det får bli solo nu i helgen.
Magnus har spelning i helgen så man blir ensam ;) Lite nice det med i bland =)
Fast han är ju bara i Fränsta så det är ju lugnt =)


Annars då? Jo det är bra...
I morgon ska man väl ta en titt upp till systeryster och hennes familj. Min systerson fyller nämligen 15 år i Nonemorgon....mmmm fatta 15 ÅR!!!None
Tyckte inte det var länge sedan som man satt barnvakt till honom och vaggade honom till sömns i famnen....
Ojoj tiden går så himla fort =)

Idag är väl dagen som vanligt...man jobbar på.
Ikväll vet jag inte vad som sker. Ska väl plocka ihop lite inför helgen så man slipper det då.
Sedan blir det väl lite tv-spel eller film kanske.

Igår spelade jag och Magnus Wii....sååå himla skoj tycker jag.
Men jag är lite knepigt barnslig av mig innerst inne. Jag tycker det är skitskoj med tv-spel av alla de slag. =)

Just igår körde vi lite Wii-sport. Jag spöade Magnus i baseball men fick stryk av honom i bowling :/ hehe
Sedan gjorde jag ett wii-fit-test som man kan göra och se hur man ligger till i formen. Man får ett utval av snuttar i olika sporter som man ska klara av och sedan räknar spelet ut din wii-fit-age enligt hur du presterat i sporterna...
Jag fick testa mina kunskaper i boxning, tennis och bowling... Jag hamnade på en Wii-fit-age21 år =D
Man är inte helt värdelös ändå ;) hihi
I helgen blir det nog en gnutta CSI på X-boxet...lite tänkarspel det gillar jag =)

Nog om tv-spel...
=)

Vi har även (förutom spelat wii-sport) börjat att ta tag i vår träning jag o magnus.
Vi har varit ute o gått varje dag denna vecka. Förutom igår då det regnade men då blev det wii spel tills man svettades lite och sedan gjorde jag 100st situps...
Idag blir det en promenad igen...
Vi har gett oss tusan i att denna gången ska vi ändra på våra liv totalt till det bättre. Vi ska banne mig börja gå ner i vikt och fortsätta att leva ett sunt liv.
Det är helt otroligt hur mycket skit man får i sig när man inte bryr sig. Inte konstigt man ser ut som man gör...
Så hädanefter blir det planerade matlagningar och mer motion...
Jag menar livet går ju inte ut på att äta. Visst är det mycket onyttigt som är såååå himla gott och ska man träffas några stycken en helg så det första man pratar om är vad man ska äta....!!
Helt sjukt man kan väl ha skoj utan mat...?
Det är inte värt det.
Så nu ska vi lägga om livet helt. Börja skärpa oss.
Visst självklart kommer man att unna sig någon helg med något riktigt gott, jag säger inte att vi kommer att sluta med ALLT sånt, men i alla fall dra ner det till det normala....
Attan också om det inte ska funka...... =)

Hehe blev ett lite längre inslag som just det här...
Men nu ska jag ge mig och börja jobba igen så det blir helg snart =)

KRAM på er alla!
VAD SKA NI GÖRA I HELGEN ?!

Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Ni kommer att klara det Det känner jag på mig/kram mamma och svärmor

2008-10-04 @ 11:33:51
URL: http://gittanwb.blogg.se/
Postat av: Sofie

Att Robbin blivit 15 år! Faan va tiden går fort...

2008-10-05 @ 21:58:41
URL: http://sgradin.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0