.:Hej alla glada:.


Idag är det en helt underbar dag.
Det är



Oj ojoj vad det känns skönt att det är helg snart.
Bara några futtiga timmar kvar
=)
*********************************************************
I helgen kommer det bli mycket göra hemma.
Det känner jag på mig.
Magnus har varit jätteduktig uppe på vinden. Igår var
han där uppe o jobbade från det att han kom hem vid halv tre tills jag kom hem vid sjutiden.
Han var helt slut men det blir så bra.
Idag är han hemma och ska fixa dit lite av golvet =)
Förstå! Det kommer snart att kunna vara möjligt att GÅ uppe på våran vind!
Sååå otroligt skönt. Nu är det bara åsar man får sicksacka sig runt på...

Jag var även upp en sväng till honom i går och inspekterade lite =)
Jag var o tittade lite på vårat framtida sovrum.
Fick direkt idéer om hur vi ska tapetsera o måla hehe.
Det blir mitt jobb så fort golvet kommer dit och vi städar ur det rummet.
Man blir lite mer engagerad och får lite mer energi då man ser att det växer fram nått nytt.
Mmmm jag kommer att uppdatera med lite bilder kanske i helgen =)

*******************************************************************************
I går var jag in till Bettan en sväng igen och gick med henne och hennes dotter Sabina.
Hon är så otroligt söt den tjejen!
Man fick sig en slängpuss igen då man åkte därifrån i gårkväll.
Helt otroligt nu är det bara 7 dagar kvar till deras beräknade tid för bebis 2 kommer.
Som sagt man sitter o väntar på det där speciella mms:et ;)

http://www.glitterfy.com/

***************************************
I morgon (lördag) kommer jag nog också att agera som chaufför till min äldre syster...eller de är ju 10 pers totalt så
det blir väl kanske ett gäng till som får plats i min bil =)
Var även på taket att Magnus också skulle vara en chaufför till dom men det verkar som om han kommer
bli upptagen med att fixa till Nightdriversbussen innan nästa helg.
Men jag kommer att köra i alla fall =)

***********************************************
Vad mer?....
Hmmm..........
Jo till helgen som kommer då är man ledig på fredag !
Vi ska då åka upp till Nordmaling till Helena o Håkan.
Magnus spelar även i Umeå, så vi ska dra ihop ett gäng och åka dit för o kolla.
Bord är bokat och vi kommer bara att ha roligt den helgen!
=)

******************************************

Sen har vi nu här på jobbet räknat att det är bara 16 dagar kvar tills vi drar till Milano!
Wiie säger bara jag.
Vad roligt det kommer bli =D

**************************************

Nä nu orkar jag inte skriva längre.
Nu ska jag ta en liten kik på youtube innan man drar igång med de sista
timmarna av denna arbetsvecka =)

Mors o KRAM på er alla
Från mig


Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Vilken energi ni fått kul tycker jag kram Svärmora

2008-10-18 @ 10:41:28
URL: http://gittanwb.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vore ju jätte kul att få se lite bilder :)

2008-10-19 @ 09:31:55
URL: http://sgradin.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0