.:Snart helg!!!:.

Oooooh vad skönt det är att det snart är helg!
Visst det var ju precis helg men det blev en knepig helg så det blir skönt med en riktig helg =)

I Lördags var allt lugnt jag var till stan med lillasyrran och handlade. På kvällen fick vi besök av
Helena och Håkan från Nordmaling. De var på besök hemma hos Helenas föräldrar i Sundsvall så de passade på att titta in till oss. Tack för titten vill jag säga!!!
Det var skitskoj med besök. Beklagar för att vi inte kunde fixa flådig middag tillsammans men vi får ta det lite senare ;)
På söndagen åkte dom hem igen till Nordmaling och vi plockade ihop lite här hemma.
Förra veckan möblerade vi om lite här så vi tog reda på lite från det =)

På kvällen åkte jag iväg med min chef Jeanette till midlanda och hämtade upp en besökare från en av våra leverantörer i Taiwan. Vi bodde tillsammans med honom på hotell södra berget tills på måndagen. Då tog vi med honom upp till Ånge där vi guidade runt honom på jobbet. Pratade lite om våra produkter osv. Lite skojjig kille. =)
Så man fick ju öva lite på engelskan ;)


En annan sak är att jag har skaffat mig en ny mobil =)

En Sony Ericsson W760i. Har haft en i en dag nu men än så länge är jag jättenöjd.
Var tvungen att fixa en ny mobil eftersom den gamla inte riktigt ville fungera som jag ville. Högtalaren brusade ibland och den hakade sig...inte bra, men nu blir det nog bättre =)

Nu är det bara 31 dagar tills vi på jobbet åker till Italien =)
Ska bliii såååå skoj! Det är samma resa som jag och Jeanette åkte på ihöstas fast denna gången åker vi allihopa. Kanonskoj. Den 2 november åker vi från tågstationen i Ånge till Arlanda...vi kommer hem fredagen den 7 november Nice =)





Nä nu ska vi titta på film =)

KRAM på er alla

Vad tycker ni?
Postat av: Mia

Va kul att få åka iväg så där med jobbet!

Behöver ni inte fler folk? ;-)

2008-10-02 @ 19:22:04
URL: http://woodland.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0