.:Spela Spela:.



Idag är det Torsdag...
vilket betyder att i morgon är det fredag....
vilket betyder = FULL FART MOT HELGEN!!
=D
********************************
Ska bli såååå skönt med helg.
Som alltid ;)
I helgen ska vi nog ta en städhelg på gården innan vintern.
Fixa bort lite prylar innan snön dimper ner =)
Ska även ta o byta till vinterdäck...börjar bli lite slirigt på mornarna ...

Sen ska jag nog spela lite CSI på Xboxet =)
Har blivit hel såld på det faktiskt.
Gillar sånna där tänkar-spel och det är definitivt ett sånt.
Satt o spelade igår så ja glömde bort tiden. Magnus kom in till sovrummet (där jag spelade) vid tio tiden och frågade om vi inte skulle lägga oss för då var han trött hehe...ops!
Så då slet jag mig ifrån det och la mig jag med hihi.
Men ack så skoj det var!

***************************************************
Jo jag fick nog även till min bloggsida idag...
Verkar som det i alla fall.
Hittade en liten avkilje linje som var lite för lång.
Så jag tog o kortade ner den o VIPS så kom mina rubriker och bild tillbaka =)

***********************************
Nä nu tillbaka till jobbet igen...
Håller för fullt på att plocka upp delar vi fått in från asien =)
SKOJ!
Tja på er alla!

KRAM

Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0