.:Tisdag:.

Jahapp då har man snart avklarat 2 arbetsdagar denna vecka =)
Skönt...
På hösten känns helgerna mer viktig på något sätt. Man får ta del av den tid som det är ljust ute..
Annars är det mörkt då man åker till jobbet och mörkt då man kommer hem.
Inge skoj...Så man njuter av helgerna istället ;)

Igår var jag o lillsyrran o simmade i fränsta.
OJ vad folk det var. Tror halva AWPE var där...eller skolungdomar var det i alla fall =)
Vi körde på i alla fall i 30 min sen klev vi upp...det var inte lönt att ta sig fram då. Så mycket folk var det...ujja..
Menmen kul att folk utnyttjar badet =)
Ikväll blir det en promenad. Jag ska stanna hos Ann-Charlotte i Fränsta o vi ska gå en sväng.
Man måste försöka att röra på sig fast man är själv =)
Så det ska bli skoj.
Nä det var min lilla uppdatering för dagen.
Nu ska jag tillbaka till arbetet ;)

KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: Theres (Lillasyster)

Hehe ja det kan ju inte ha varit för att jag var för lat..ABSOLUT inte..hihi...det var för mycket folk..haha.. men det var ändå bra gjort av oss..KRAM

2008-10-10 @ 14:26:05
Postat av: malinm

oj vilken färgrik blogg =)

2008-10-10 @ 14:33:09
URL: http://malinm.se

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0