.:Filip & Fredrik:.

Idag har det varit en riktigt tråk-väders-dag.....
Så mulet o kallt o disigt!!
Men men man får se fram mot finare höstdagar =)

Just nu sitter jag o tittar på "Vem kan slå Filip & Fredrik" ett ganska roligt program kan jag meddela.
Fasen vad rapp dom är i munnen... ojoj.
Nä nu måste jag titta lite. Blir ett kortinlägg idag =)


KRAM på er alla!

Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Love your design! Det var ett tag sen jag tittade in till dig här Själv orkar jag inte blogga alls. Kommer igen när höstbestyren är klara. Ha en trevlig dag/svärmora

2008-09-17 @ 09:50:56
URL: http://gittanwb.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag gillar inte riktigt dom där två filurerna jag. Har liksom inte förstått mig på dem riktigt. Däremot har jag träffat dom en gång irl, och dom är jätte trevliga av det intryck jag hann få.

2008-09-17 @ 21:20:54
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Angelica

Gittan - Tackar =) Jo jag har nog varit o kikat till din sida då o då men inget nytt =(. Jag har heller inte varit så bra på att uppdatera men det bli nog mera nu när hösten och mörkret tittar in =)

Kram

2008-09-17 @ 23:31:25

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0