.:Ny Design:.

NoneJepp jepp nu har man suttit ett antal timmar och knåpat till sig en ny design =)
Eller ja jag har ju hunnit agera som chaufför till Robin (systersonen) under tiden ;)

Just nu sitter jag och beskådar mitt verk samtidigt som jag just öppnat en kall öl =D
Ska bli vääääääldigt gott. Är så otroligt trött i kroppen just nu efter en hård arbetsvecka så det kommer att svalka skönt i strupen ;)
Men det blir bara en...för i morgon ska jag upp i följa med Bella och Jenny o Tom på fotbollsmatch i Erikslund.
Fotboll är inte det största intresset direkt men det är skoj när ungarna spelar =D

Ciao o tiddeliloo på er allihopa. Ha en supertrevlig helg!!
KRAM

Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0