.:Ajaj:.

Idag har jag varit ute hela dagen och städat på gården...
Jag är nu heeeeelt slut!
Jag har superömma fötter kan jag säga men men det tar sig på tomten i alla fall
Jag har krattat, kört undan högar och plockat upp massa skräp.
Det är så roligt att se när det blir renare o finare allt eftersom



Just nu är ♥ Magnus ♥ o tränar med bandet och jag sitter hemma i tv-soffan o zappar..
Ikväll ska vi åka en sväng till A-C o F. F åker till Norge imorgon så då ska vi passa på att säga hejdå innan han åker
Nä nu är det Navy CIS...Nått att vila ögonen på ;)

Ha det super allesammans!!!

KRAM


Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Tack för hjälpen med besiktningen kram/Gittan

2009-04-22 @ 12:29:17
URL: http://gittanwb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ingen orsak ;) Kram

2009-04-23 @ 17:43:44

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0