.:Bilduppdatering:.

Tjohoo!
Har tyvärr inga färska bilder på kaklet ännu eftersom det inte fullt har torkat än...
Men jag återkommer med det så snart det torkat

*********************'
Idag har jag o Magnus fixat bromsarna på bilen som ska besiktas imorgon.
Få se om man får bättre tur denna gång än då jag var in med T´s bil  (I say no more....)

************************

Nä nu är jag helt slut...
Tills nästa gång vi höres får ni hålla tillgodo med några bilder från anglingen..


Team "Powerpinglorna"
Storasyster Jenny, Eva (Jennys mamma) och lillasyster Theres

 
Edebosjön                             Jag                 
                                
Jenny o Theres                  Magnus o Robin hälsar på


Grillen som Magnus knåpat ihop till oss tjejer
Den fungerade super



Tills nästa gång vi ses...
KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: Mia

En grill på skidor var ingen dum idé. :-D

Ser fram emot att få se kaklet.

kram!

2009-04-02 @ 09:35:42
URL: http://woodland.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0