.:Men hallå...:.

...vilket otroligt kanonväder vi har haft idag!
Jag är helt mållös!
De har varit 20°C här hos oss idag

Jag har även denna dag varit ute hela dagen o krattat.....o krattat..
Nu är det nästan slut på gräsmattor att kratta.
Jag har nog aldrig tänkt på hur mycket gräs det egentligen är att kratta

Jag var även ute igår o krattade...
Jag var också då ute hela dagen så ni kan tänka er vad fina blåsor jag fick i mina händer *ajaj*
Idag
var det bara till att kleta på sig plåster o bita ihop ;)
Men det börjar verkligen att ta sig så det blir sååå fint 



Idag har vi flyttat på kaninen också...
När den blåste omkull sist så flyttade vi buren intill husväggen mot vägen för att den skulle stå stabilt..
Mmm men ni kan ju tänka er vilken temperatur det blir intill husväggen då det är 20°C ute
Det var bara till att akutflytta buren till den skuggiga sidan av huset...
Så idag har han mått väääldigt fint han har suttit o myst i den varma skuggan
Huga det hade kunnat gå riktigt illa.
Var ute på en kaninsida o kollade o där stod det att kaniner ska helst inte ha varmare än 21°C :s
Så längre in på sommaren ska vi ta rådet som de gav på denna sida o lägga in frysta flaskor om det blir riktigt varmt..



Nä nu vill jag inte sitta inne längre...
Nu ska jag ta min iskalla cider o bege mig ut i solstolen ;)

Tills nästa gång..
KRAM


Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0