.:Min kakelfogning:.



Ett litet snabbinlägg




Här kommer bilderna från min fogning av kaklet i köket...
  
Innan fogning                    Alldeles efter fogningen

Tada!! Den färdiga fogningen (obs att ändarna är fortfarande lite fuktiga därav den mörka färgen)


Annars idag så har det inte hänt så mycket...
Jag var till Ånge i morse och besiktade bilen, den blev godkänd
Så nu äntligen har vi två bilar igen...



Just nu är ♥ Magnus ♥ o donar med vagnen i garaget.
Han har blivit lite besatt av att få till den. Som barnen med deras leksaker.
Ögonen lyser på hon så fort han planerar runt vagnen
Ganska skoj o se...

Själv ska jag ta en sväng till Fränsta o hälsa på A-C o Fredde.
De håller på att grejja om lite hemma så det ska bli skoj o se vad de hittat på.

Hoppas alla får en toppenbra torsdagskväll!!

♥♥♥
KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: Mia

Va fint! Då vet ju jag vart jag ska ringa när jag hittat nytt kakel hem. ;-) hihihi...

2009-04-03 @ 20:32:48
URL: http://woodland.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0