.:Partyliteträff:.


Jahapp då har man varit på en Partylite-träff.
Jag var med systeryster J som gäst
Känns bra, hade tyvärr inte råd att handla denna gången men det kommer väl fler tåg...
Jag hade ju i alla fall turen att vinnalotteriet, jag som aldrig vinner nått på lotter.
Men jag vann faktiskt ett litet pelarljus med lukten "sockerdricka"




Denna dag har annars gått ut på att förbereda mig inför den jobbintervju jag ska ha imorgon.
Jag sökte, för ung. 2 veckor sedan, ett jobb på SJ Callcenter i Ånge,
och förra måndagen fick jag svar att de var intresserade av att träffa mig...
Känns ju väldigt bra att kunna nå fram så pass bra med bara ett mail med information,
men ärligt så vet jag inte om jag vill ha det jobbet...

Jag har, iofs enbart på omvägar, hört att lönen ska vara bra mycket lägre än vad
jag hade på Rinab, och om jag tar denna tjänst, som dessutom bara är på 80%,
så kommer jag att sänka min ekonomi rejält, så man får se hur det går.
Som tur är så har man ju rätten att tacka nej om man blir alltför ekonomiskt lidande
så som sagt man får se efter imorgon .



Till helgen ska vi ju som bekant åka till mammsen i Östersund.
Det ska bli väldans skoj.
Inte så ofta man hälsar på så......det är liksom dags nu
Ska bli sååå gott med hennes påskbuffé



Idag har jag faktiskt gjort lite "påskigt" hemma.
Jag brukar aldrig göra något till påsken, förutom klä påskris, jag vet inte riktigt varför....
Men idag var jag ut o hämtade riset, klädde det med dun och gjorde
även en liten bordsdekoration med ett ljus .
Jag har till o med tittat efter nya gardiner som man kan använda till nästa påsk
Aja man lär sig väl...

Nä nu ska jag ge mig för idag.
Måste ju få lite skönhetssömn innan morgondagens bravader



KRAM


Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Hur gick det med intervjun nyfiken/svärmor

2009-04-08 @ 18:41:18
Postat av: Angelica

Jodu Gittan den gick alldeles finfint, men riktigt vet jag ju inte förrän om ca 2 veckor =). Men roligt var det i alla fall =)

2009-04-08 @ 18:48:24
URL: http://anga.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0