.:Rubriklös:.

Eftersom jag inte har annat vettigt att skriva idag så får ni "En dagens"



Dagens låt: I´m Alive - Celine Dion
Dagens mående: Trött
Dagens frisyr: Uppsatt i en hästsvans + ett diadem
Dagens smink: AuNaturell (som alltid)
Dagens klädsel: Gråa mjukbyxor och beige t-shirt
Dagens roligaste: Myskväll med god mat o film (hoppas jag)
Dagens planer: Städa, tvätta, sortera papper på databordet
Dagens vill ha: En utlandsresa...
Dagens saknad: Solen
Dagens drog: Drogfri =)
Dagens tråkigaste: Städa
Dagens finaste: Nisse som följer mig var jag än går idag.. =)
Dagens måste: Vika tvätt
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: Har ej köpt något idag                                                                                                                               Nisse
Dagens lunch: Fil o müsli
Dagens kärlek: Ger jag till älsklingen

Dagens skratt:
Åt Älsklingen (som alla andra dagar *ler*)
Dagens tanke: Snart är sommaren här

 


Här bjuder jag på en bild från en tavla som vi har hängande i sovrummet
Väligt fin tycker jag

Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0