.:Skitväder:.

Hej å hå.

Uscha vilket skitväder.
Regnet står som spön i backen =(.
Man tappar liksom lusten att göra något också då det är
dåligt väder.

Fast man har ju varit lite duktig idag..
Jag har ju varit upp o besiktat svågerns bil, och denna gång gick den igenom .
Det kändes ju bra.

♥ Magnus ♥ har varit i Ede idag o dragit klart elensläpvagnen så nu ska den bara tvättas av o oljas in så är även den redo att besiktas...(undrar vem som kommer att f göra det )

Just nu så sitter vi båda o kollar runt på nätet.
♥ Magnus ♥  har fastnat för http://www.kossan.se/
En ganska rolig sida måste jag säga. Jag har fått mig några goa skratt därifrån idag  .

Nä nu ska vi ut o åka lite bil.
Så man kommer ut lite.

KRAM

Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0