.:2:a advent:.



Nu är det bara 18 dagar kvar till jul......
Känns vääääldigt overkligt, men det beror nog på att jag inte har kommit in i den rätta julstämningen ännu...
Men men den kommer väl hoppas jag

Idag har jag o Magnus varit på skjutbanan i Ede och deltagit i en pistolkurs.
Vi ska nämligen ta grönt kort i pistolskytte.
Det var skitskoj att skjuta i alla fall.
Man sköt ju med sånna puffror som används av polisen i olika filmer...9mm !
Coolt  

Just nu plockar jag lite, har satt upp två stycken utejulbelysningar och håller nu på med lite annat jusltök..
Magnus är o lirar lite med M...de mixar lite på skivan som pappa spelade in på sin 60-års dag..
Det blir såååå bra *haha*

Nä nu åter till stöket!

Trevlig kväll allesammans..

KRAM


Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0