.:Plötsligt händer det...!:.

Det kan man verkligen säga....
Mina dagliga böner har besannats, i går började jag att arbeta igen
***Wiiiieeeeeeeee!!!!***

Fatta
vad jag är glad just nu!!
Jag har sökt jobb hela tiden, under hela mitt arbetslösa år men jag har inte fått några napp (förutom sommarjobbet på GELAB såklart )
Men för några veckor sedan mailade jag min gamla arbetgivare på RINAB i Ånge om inte de hade något jobb, fick inget svar direkt så jag glömde bort det lite och i måndags o tisdags sökta jag 9 (!!) jobb till...
I onsdags ringde H från Rinab och frågade om jag ville komma upp o se om de hade något jobb till mig...
åååå vips så fick jag jobb från o med igår (torsag)  
I o för sig så är det under en kortare tid men ändå! Det är ett jobb!!
Och dessutom på ett ställe jag stortrivs och älskar att utföra!!
SÅN tur jag har tänkte jag......Men det är inte nog där....

Nädå.....

Idag ringde nämligen rekryteringsansvarig på Eniro 118118 från Stockholm och ställde mig några kompletterande frågor till min ansökning (som jag skickade dom i tisdags)...De var intresserade av mig till denna tjänst och
till veckan ska jag nog ner till kontoret i Sundsvall för att utföra ett hastighetstest i tangenttryckning *hihi* Låter sjukt men de vill veta hur många tangent tryckningar jag gör i minuten
Det är såååå himla skoj att höra att folk är intresserade av lilla mig    (En lite egominut.....)
Tufft så nu får man se hur det blir framöver...!

Nu till nått annat....
Jag har blivit förkyld......


Mmmm inge skoj...men men man biter ihop o går till jobbet *ler* ändå!!

Nu åter till Idolkvällen och soffan.


HEJJA ERIK & CALLE!!!!!

ERIK
 

CALLE
(Älskar denna låten!)


KRAM

Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0