.:Tiden rinner ut...:.

Det gör den verkligen....!
Tyckte alldeles nyss att det var lååångt till jul och att man luuugnt skulle hinna allt man ville hinna med..
Mmmm jag tror jag tänkte på julen 2010 då....
Fasen vad tiden rinner iväg....
Nu är det bara 2 veckor kvar till julen och jag har INTE hunnit med det jag ville

Jag hade stora planer på att jag skulle få till det juligt här hemma, städa ALLA vrår och sedan hade vi ju det här lilla projektet att måla om köksluckorna och sätta på lister......hmm...
Ja köksluckorna har jag totalt tagit bort från min "Att göra" lista innan jul...Det får bli efter nyår eller nått...
Har ingen möjlighet nu och vill inte att det ska bli slarvigt.......
Men men jag har ju i alla fall ett jobb ett tag nu så jag får skylla på det
Jag vet att jag har tjatat i detta ett tag nu men man fattar inte hur mycket man behöver och saknar ett jobb förrän man sitter hemma och håller på att gå under av tristess och man klättrar på väggarna.....höjdpunkten på dagen blir då man sätter på tv:n för att höra andra röster än sin egen.......DÅ är det illa o DÅ läängtar man verkligen till ett jobb igen

Nä nu ska jag sätta igång en diskmaskin o gå o lägga mig....
Gonatt alle man!

KRAM

Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0