.:Vilken Fredag:.

Oj oj oj vilken fredag...
Morgonen började lite smått stressigt (efter att äntligen ha somnat vid sextiden efter en natts orolig sömn med otaliga hostattacker...) jag kom på jobbet 2 minuter efter åtta (jag börjar åtta)...
På jobbet flöt allt på bra.... På fikat vann jag till o med över grabbarna i kort

Kl 14.00 slutade min arbetsdag och jag begav mig till sundsvall med Magnus...
Kl 16.00 satt jag inne på Eniro 118118 i Sundsvall och gjorde "Hastighets-testet"
......som slutade med att jag....
FICK GODKÄNT!!!

De krävde att man skulle ha en skriv hastighet på minst 240 tecken/minut och efter att ha skrivit av en text på datorn fick man ha högst 3% felstavat....

Första försöket blev:
Snitt: 340 tecken/minut
Rekord: 480 tecken /minut (mitt rekord under den texten)
Antal fel: 4% !!!!

Men hon jag gjorde testet med tyckte jag var så nära och frågade om jag var nervös...jag var ärlig o svarade :
"Jo då det känns ju lite pirrigt..."
" Jo jag förstod nästan det....Men du då tar du ett djupt andetag och så testar vi igen..."
SÅååååå himla snällt.

Jag gjorde som hon sade och då blev resultatet:
Snitt: 300 tecken/minut
Rekord: 580 tecken /minut (mitt rekord under den texten)
Antal fel: 1% !!!!

Hihi jag klarade det !
Så nu är det bara vänta o se när de kontaktar mig och OM jag tar mig vidare  *håller tummarna*

När vi kom hem från staden (efter att även shoppat lite småkrafs hem)
Åkte Magnus till garaget för att ta en "donar-kväll" med en kompis. Själv blev det en röjar-kväll varvat med Idol.
Fick sjukt mycket gjort nu ikväll...
Fixade till mina hemmagjorda lampor och satte upp dom (bilder kommer under helgen...)
Satte upp tavelhyllor, Flyttade ljuslampetter, flyttade lite amplar och flyttade en tak-spotlight
Ibland är det bra med reklam

Nu är det till att softa riktigt framför tv:n....
Sedan natti...
Men först.........
lite Idol-snack:

Min enda kommentar är:
Jag har gillat Calle sedan hans första audition....har älskat hans röst i alla låtar han framfört....men vad hjälper det då han möter en sådan stjärna som Erik.
Helt klart rätt man som vann...Men BÅDA kan räkna med att jag kommer köpa deras album

Se å njut mina vänner..
Det gjorde jag....



Vad tycker ni?
Postat av: Sofie

Här var det juligt och fint!!:)



God Jul önskar jag dig & Magnus!



Kram

2009-12-17 @ 15:51:31
URL: http://sgradin.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0