.:Äntligen!:.

Kan nu stolt säga att jag och Magnus (från o med i går) är ägare till
var sitt förarbevis för snöskoter (terrängfordon) !!
Kan ni förstå, detta året kommer bli fantastiskt =)
VI har nu klarat av EN grej på min lista !!
Ser verkligen fram mot att få stryka de andra punkterna med =)



Några saker som (helst) ska ske under 2009:
  • Ta förarbevis för skoter - På G (2009-02-15)
  • Ta MC-kort - På G
  • Köra egen motorcykel till Deltaträffen 2009
  • Spöna så mycket som möjligt på huset
  • Bygga på övervåningen
  • Åka med älsklingen till Göteborg o gå på Universeum
  • Gå ner till min drömvikt (eller vara på god väg i alla fall) - På G
  • Lära mig minst 1 språk flytande - På G (avklarat delkurs 1 =D)
    (har beslutat att det ska bli tyska först eftersom jag har mest grunläggande utbildning i detta språk ;))


Ville bara skryta upp mig lite ;)
En superbra dag till er alla!
Jag återkommer med ett längre inlägg senare ;)

KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: Linnea

Du är för härlig du! Jättebra med en lista där det står klart och tydlig VD man vill uppnå. Jag har oxå hållt på sådär, och vips så kan man stryka lite här å lite där...OTROLIGT härlig känsla!



Ååå, MC KORT Å ÅKA PÅ DELTA! Samma här hurru! =D



Kram å ha det bäst!

2009-02-17 @ 15:54:07
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja det var skiiitskoj:)

Har inte varit på delta men skulle inte vara helt fel att åka dit med mc-kortet på fickan, på en egen hoj....ÅÅÅÅÅ! Ses där till somarn då ;-)



Kramen!

2009-02-17 @ 22:48:33
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Postat av: Gittan

Vill bara säga grattis till kortet Länge sen jag hörde nåt från er Hälsningar från ryggis -kram svärmora

2009-02-18 @ 20:00:19

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0