.:Bilen kom fram tillslut:.

Nu blev det många inlägg idag =)
Men jag hade ju glömt att publicera det inlägget från i helgen så det blev som det blev =)
Nåja...
****************************************************

Vad har hänt idag då?......Ingenting än så länge....
Jag vaknade klev upp o satte mig framför tv:n.
Jag börjar bli lite smått less på att vara hemma nu.
Jag blir så otroligt slö då jag bara går hemma. jag vill vara ute bland folk o ha roliga
fikastunder o vara social. Jag vill också ha någonting att göra.
Visst jag har massor som skulle kunna göras här hemma med men man har inte samma GO i kroppen då man bara är hemma. Jag får mer gjort då jag jobbar, då när jag kommer hem är man fortfarande
uppe i varv så då fortsätter man bara...
Men men jag hoppas jag får komma tillbaka snart....
Ingen som vet av ett jobb som är ledigt? =)

Äsch då det är bara att bita ihop. Jag ska ju få komma tillbaka till mitt gamla jobb, fast de kunde inte säga ett exakt datum så man får väl vänta på det samtalet....Det skulle vara skoj att komma tillbaka till det gänget =)
**************************************'
Jaha annars då...jo igår skottade jag fram 850n som stått sedan november.
Vi beslöt oss igårkväll att vi skulle byta däcken på den bilen så även jag har en bil när jag är hemma...
Man blir lite låst annars då Magnus har bilen på jobbet...
Så det gjorde vi...

Oj vilket jobb kan jag säga. Det var inte gjort på en grisblink =)
Så här såg volvon ut INNAN jag grävde fram den:

Ni kan tro att det kändes i armarna ;)

Så idag har jag bil =)
Ska väl inte använda den förrän ikväll då jag ska till en kompis o vara hundvakt...men ändå..
Grejjen är ju att jag KAN åka om jag VILL =)

Nä nu ska jag ta en paus från datorn o faktiskt göra något...

Ha en underbar Tisdag allihopa!

KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: gittan

Glad semeldag/Gittan

2009-02-24 @ 13:45:15
Postat av: Jannike

Hej gumman! Det är bara till att länka på! Jag lägger till dig jag också! Ja det känns jätteroligt faktiskt! Om ingenting annat så är det oerhört spännande. Så nu är det eran tur nästa gång =) Kramar

2009-02-24 @ 14:09:48
URL: http://jannikel.blogg.se/
Postat av: Carolinè

klart du får oj jag glömnde fråga dej jag bara länkade jag :(

2009-02-24 @ 15:53:39
URL: http://carrolines.blogspot.com
Postat av: Angelica

Gittan - Tack för det utsäkta kaffet =). Vi ska nog se till att ge igen ;). Glad semeldag till dig med. Hoppas att allt är bra där du är! Kram

2009-02-24 @ 21:22:24
URL: http://anga.blogg.se/
Postat av: Mia

Snacka om träningspass att skotta fram den där. :-o

2009-02-28 @ 12:18:10
URL: http://woodland.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0