.:Lugn Fredagskväll:.

   Så är det fredag igen...Härligt.
Ja det är ju inte så stor skillnad för mig som är hemma o är arbetslös på dagarna men det är skönt då Magnus kommer hem och är hemma på helgen. Man har någon att prata med då ;)

   Ikväll är det en lugn hemmakväll...
Vi har varit upp på RINAB (mitt jobb) med Robin som har handlat grejer till skoter som vi har ståendes i Ede.
Vi åkte till Ede o fixade dessa grejer direkt så det blev gjort.
Så nu finns det en skoter som Robin kan låna ibland...Roligt för honom som håller på att växa upp o vill vara med lite.

   Tidigare ikväll har jag även skjutsat ner Jenny o Tom på 30års fest. Så jag ska oxå hämta dom senare ikväll.
Tänkte att det spelade ingen roll vad jag gör ikväll eftersom vi ändå skulle ta det lugnt.
Imorgon ska vi ta en skotertur jag o Magnus. Vi ska utgå från Fränsta sen får vi se vart vi hamnar.
Det känns så skönt att vi äntligen kan åka iväg som vi vill *ler*. Det kommer nog bli flera skoterturer framöver...*ler*

   Sen har det väl inte hänt så mycket mer.....
Jag ska till veckan ringa in o kolla med Ångströmsenheten om information angående att plugga.
Har länge velat ta det klivet att plugga på högskola men det har inte riktigt blivit av. Man vill helst inte ta det där studielånet....men men jag ska i alla fall prata med dom om möjligheterna tll distanspluggning...
Man får väl se hur det blir...

   Nä nu har jag inget mer jag kommer på att skriva om...
Jag lägger ut lite bilder här hemifrån istället ;):



Ett spår efter våra Rådjursbesökare




Jag =)


Jag kan lugnt säga att det var lite jobb att skotta bort all denna snö. Dessa kort här ovan togs innan jag hade skottat..
Man var något slut efteråt, men men motion är ju bra för själen *asg*

Nä allesammans nu ska jag vara social!
Ha en superbra fredagskväll allihopa!!
KRAMAR

Vad tycker ni?
Postat av: Carolinè

Hej bruden :)har ni fixat motorcykel än ler annars vet jag om en ... Fint du bor. Vilken härlig lista, måste träffas snart kram carro

2009-02-24 @ 09:29:26
URL: http://carrolines.blogspot.com
Postat av: Carolinè

jag har en som står och skräpar :) Honda 83a om jag inte minns fel med sadelväskor mmmmmm. det ska jag hälsa. kram

2009-02-24 @ 11:19:42
URL: http://carrolines.blogspot.com

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0