.:Våran skoterdag:.

Hej hopp!

Hur har er helg varit då?
Vår har varit väldigt bra vill jag säga. 

 
var ju ganska lugn som jag skrev då....


Lördagen
då hade vi bestämt oss att åka lite skoter. Vi ville inte bege oss ut på värsta svängen eftersom vi inte har hunnit få hem skoterbevisen än men man ville ju känna lite på skotern nu när man ändå får köra..(egentligen) =)
Vi utgick från Fränsta (där skotrarna står). Sedan hamnade vi rätt ur i skogen.
Har ingen aning egentligen om vart vi hamnade men vi kom tillslut fram till en sjö där vi
gjorde i ordning en eld o grillade.
Efter det begav vi oss hemöver igen, eftersom det inte var långt tills det skulle bli mörkt..

Här kommer några bilder från vår skotertrip:

Sjön vi stannade o grillade vid..

Magnus hämtar lite torrved =)
Finskotrarna vi hade med oss. Magnus på Ockelbon o jag på Mach 1:an ;)

Det fanns även en jaktstuga där vi stannade..
(Längst ut o upp i det vänstra hörnet på bilden)

Magnus & Jag

Dessa bilder tog jag på vägen hem med mobilen...




På söndagen plockade vi upp Robin och åkte till garaget i Ede.
Jag hjälpte Magnus att städa det (efter hans jobb med Nightdrivers bussen) och Robin mekade
med skotern som vi har där.



Så det var vår helg det.... =)
Vad gjorde ni?

KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Vad vi gjorde? SÖRVADE MED KAFFE!

2009-02-24 @ 13:47:16

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0