.:Åter till real life:.



Man är tillbaka till verkligheten igen efter alla helgers stök o doningar.
Känns skönt på ett sätt faktiskt.
Få lite struktur på livet igen.
Magnus började att jobba idag.
Själv är jag arbetslös ett tag till så jag har dagarna fri att fixa här hemma.

*********************************

Vi har även kommit igång med vårt hälso-projekt igen =)
I år är det VI som strävar efter "Beach 2009"
Nytt år nya möjligheter!!


**************************

Jag kommer att ladda in några nya bilder över julens bravader.
Det kommer lite senare när jag lagt in dom på datorn..

KRAM på er alla!!!

Vad tycker ni?
Postat av: Mia

Önskar jag hade er motivation också.

Men jag hittar inte igen nån motivation alls. :-(

Nåväl, den kanske kommer. :-D



2009-01-08 @ 20:04:04
URL: http://woodland.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0