.:Härliga 2009:.

Image by FlamingText.com
Det är i år det smäller till...
Jag har en låång lista över saker som jag hoppas blir genomförda under 2009. Och redan nu verkar en del av dessa saker faktiskt ske =)



Några saker som (helst) ska ske under 2009:
  • Ta förarbevis för skoter - På G
  • Ta MC-kort - På G
  • Köra egen motorcykel till Deltaträffen 2009
  • Spöna så mycket som möjligt på huset
  • Bygga på övervåningen
  • Åka med älsklingen till Göteborg o gå på Universeum
  • Gå ner till min drömvikt (eller vara på god väg i alla fall) - På G
  • Lära mig minst 1 språk flytande - På G
    (har beslutat att det ska bli tyska först eftersom jag har mest grunläggande utbildning i detta språk ;))


Kan tilläga till denna lista att.....
- I dag var jag  o Magnus o fixade körkortstillstånd för MC kort.
Fixade även hem lite test-prover så vi ska försöka att göra teoriprovet så snart som möjligt =)

- Samtidigt bokade vi upp oss på kursen för skoterförarbeviset v 7.
2 dagars teori och sedan får man köra skoter =D

- Det verkar som om Magnus har fått tag på en motorcykel till oss så vi kan ta oss till deltaträffen själv om vi vill  o kan i år =)

- Magnus har även fixa så vi snart kan göra i ordning vår släpvagn så vi kan hämta mer virke till huset.

- Vikten fortsätter neråt. GIck upp några kilon under julen men dessa är nu borta igen och har även fått bort några till...

- Har tagit hem en språkkurs i tyska och har nu lyssnat en hel del i julborttagningstädningen =)

Sååå som ni ser så är allt på g
Känns som om 2009 blir VÅRT år =D



Nä nu ska jag slappa lite till medan magnus äri ede o fixar bussen..

Ha en underbar kväll allisammans!!!!

Stora kramar från mig till ER
Image by FlamingText.com


Vad tycker ni?
Postat av: -Bakeba-

Är tämligen säker på att ni fixar samtliga "mål" under 2009...ni verkar ju båda ha den viljan som behövs :-)

Grattis till den fortsatta viktnedgången också, härligt!

2009-01-22 @ 08:49:05
URL: http://bakeba-babblar.blogspot.com
Postat av: Theres (Lillasyster)

Men du det låter ju bara TOPPEN!!! Är så stolt att kunna säga att ja är din lillasyster :)

Sen har ja massa tyska böcker hemma här om du vill låna och läsa lite. Så kan du sen hjälpa mig lite med min tyska så kan vi snacka strunt på tyska med varandra :) hihi

KRAM

2009-01-23 @ 11:48:41
URL: http://lillasysteredstrom.bloggproffs.se

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0