.:Helg igen:.

Ja då är det fredag igen.
Nu går veckorna så himla fort...
Idag har det i övrigt varit en seg dag. Jag har näst intill inte gjort ett dugg...
Vaknade vid halv tio i morse....gick upp och satte mig framför datorn.
Spelade lite schack, har blivit lite nipprig av det =)
Sedan ringde Gittan så vi surrade ett tag...
Efter det så satte jag mig o gick igenom lite kort som vi har...Eller det är en hel del.
Började att kategorisera bilderna för ngon dag sedan men hann inte riktigt klart så jag fortsatte idag.
Så jag har kommit en liten bit på väg i alla fall =)

Igår var jag till Ann-Charlotte en sväng. Hon ville ha sällskap o titta på en film.
Det var ju helt ok för mig eftersom Magnus (återigen) var i Ede och fixade med bussen.
Men nu äntligen är den klar så nu är det väl allt annat som ska göras (han är nämligen i ede även nu).
Aja man får väl träffa honom på måndag morgon ;).

Hur som helst i går hos A-C fick jag även gosa med deras hundvalp...o som vanligt så kommer jag aldrig ihåg vad det är för ras men den ser ut som en blandning mellan en boxer och en sorts bullterrier...(?) Hehe inte så klockren förklaring men ni hajjar nog =D Han är jätte söt just nu i alla fall, för nu ser han ut som en rynkelhög. Han har inte riktigt vuxit i skinnet om man säger så *ler*
Fick även hälsa på Marie som kom dit med sin 5 mån baby Molly....jättesöt tjej!
Senare på kvällen tittade vi på "Mamma Mia"......Den var fasen bra!
Annars brukar jag ha lite svårt med musikalfilmer (förutom Grease) men den här var ruskigt bra. Men så är det ju musik man känner igen också =)....

Ja det är väl det som hänt igår o idag...
Imorgon ska jag vara chaffis åt syrran så då har man det man gör...Blev även bjuden till A-C på middag på kvällen så min lördag är räddad ;)
Magnus ska ju först till garaget i Fränsta o fixa vår bil inför besiktningen på måndag, sedan så åker han på spelning med Nightdrivers i Norrhassel....o på söndag ska han på jamning i fränsta eller vart det var så som sagt...jag kommer kanske inte träffa honom förrän på måndag morgon innan han åker på jobbet =).......Eller nä...för jag ska ju besikta bilen på måndagmorgon.....*hmmm*
Aja skitsamma det löser sig alltid...

Känns som om jag har totalt spårat ur i textsammansättningen i detta inlägg.
Allt blir grötigt, men det är lite så det känns just nu...
Så ni får ha överseende med detta o jag hoppas ni förstår det jag skriver =D

Ha en superbra helg allisammans!

KRAMAR från mig

Vad tycker ni?
Postat av: Theres (Lillasyster)

Hello. Ja det verkar vara lite som det är då alltså. Som här. Jag vet att jag borde studera inför veckan men ja finner ingen ro liksom. Du vet ju varför :)

Ville bara säga KRAM Löva dig.

2009-01-31 @ 15:19:23
URL: http://lillasysteredstrom.bloggproffs.se

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0