.:Onsdag...:.

Jahapp då har vi onsdag igen då...
Halva veckan har snart gått och en ny helg nalkar sig....
Till helgen händer inte så mycket jag ska vara chaffis åt systeryster o hennes familj.
Magnus ska iväg o spela med gänget.
Så det blir en lugn helg
 
*************************
Idag är det stan som gäller.
Jag o Magnus ska ner en snabbis och kolla läget....
Man måste ju det ibland också ;)
På fredag ville syster J ha med mig på en stadsresa så då kommer jag även hänga på dom =)
Så det blir lite stadsresor men eftersom jag tycker det är ganska skoj så gör det inget =)
****************************
Igår var också en lugn dag. Jag plockade lite inne och fick äntligen på lite dukar i köket.
Har tagit lite tid att få fram dukar efter julstöket.
Men nu ligger dom där så det känns bra.
Nu ska jag bara försöka att göra allt det där som man inte prioriterar annars.
Som att städa badrumsskåpet (får då in mer saker som slipper stå utanför)
Sätta in alla korten i fotoalbumen. (har 3 album som är tom och MASSOR av kort i lådor)
Så man ska väl ta tag i det en gång =)
************************

Sedan såg jag ett kanonfint inlägg av min lillasyster på hennes blogg.
Ville bara ta tid o plats o säga:

*******************

Nä nu ska väl jag ta o göra lite nytta

Ha en superbra onsdag allihopa!

Vad tycker ni?
Postat av: Theres (Lillasyster)

Du vet jag menar vartenda ord :)

2009-01-31 @ 15:17:54
URL: http://lillasysteredstrom.bloggproffs.se

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0