.:Ännu en helg nalkas:.

Yes fredag igen =)


************************************************************************************

Idag har vi varit duktiga och lastat av vår skoter ur vagen till garaget.
Vi har länge haft planer att både fixa till vagnen, för besiktning, och även fixa till skotern
så jag har något att åka på nu är vi har kortet o allt =)
Så nu finns de på plats i alla fall så nu är det bara att åka dit o fixa det när tillfälle ges.
Vi får nog vänta ett tag så Mangus rygg blir bättre....... =/

************************************************************************************
Ikväll ska vi göra i ordning lite tacos o käka det ska bli såååå gott =9

Seda i morgon så ska vi äta middag hos A-C o F.
Det kommer nog bli en liten Melodifestivalkväll skulle jag tro.
Ska bli intressant att se vem som kommer att få representera oss i Moskva.....

Vem tycker ni ska vinna?

****************************************************************
Nä nu ska jag virka vidare på min duk som jag håller på med o
sedan blir det nog att man går ut till kaninen en sväng o säger hej =)


Vår kanin =)
************************************
Förresten här kommer bilder på hur kaninburen blev då vi byggt klart den ;)



    


KRAM PÅ ER ALLA!!!


Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Inte visste jag att du var snickare också, men det var ju bra det, nästa projekt blir en bastu åt mig hi!hi! kramiz

2009-03-14 @ 10:36:55
Postat av: Angelica

Hehe jomenvisst. Här ligger det dolda talanger o ruvar ;). Det var faktiskt Magnus som hade byggt klart taket o väggarna. Jag byggde bara stommen som allt står på =). Jodå projekt 2022 blir väl kanske en bastu till dig ;) Kramar

2009-03-14 @ 13:02:44
URL: http://anga.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0