.:Men hjälp...:.

Jag har sååååånna problem varje gång att hitta på en passande rubrik till inläggen en näää då.
Varje gång blir det hjärnsläpp o det blir bara det första som ploppar upp så i dag blev det detta



Så vad har hänt här då?

Jo...jag har precis betalat räkningarna *urkas*
I dag har jag o systeryster J även varit ute på en superhärlig promenad i solen.
Vi gick fram på byn o handlade o tillbaka. Kanonhärligt att röra på sig...

I måndags var jag o simmade i Fränsta.
Med mig hade jag systeryster (den mindre) o A-C. Skönt att sträcka ut sig.


Jag har haft en liten "down-period" nu ett tag då jag inte gjort så mycket men nu känner jag att det börjar vända.
För det första så är det ju anglingenEdebosjön till helgen som man ser fram emot...

Sedan så har det blivit riktigt superbra väder !
Solen har skinit o allt har varit toppen.
Det är konstigt att lite sol kan göra så mycket
Men så är det !
Man känner att vårkänslorna bara sprudlar i kroppen!........
Härligt !!



Imorgon ska jag åka till stora staden med lillasyster o A-C. Vi ska shoppa runt lite.
För min del blir det mat 
Inte helt fel det heller....Man ska väl även göra sig ett besök på "boa" för att ladda upp inör helgen.

SKA NI ANGLA I HELGEN?


Nä nu måste jag sluta...
Måste kolla efter lite jobb som jag ska söka på..

Ha en fortsatt underbar onsdag!

KRAMAR

Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0