.:Quick update:.

Jahapp liten snabb uppdatering igen innan det blir natti natti..
 

  • Jag har nu ikväll varit o simmat med syster T och även A-C var med fast hon solade =)
    Vi körde på en timme och åkte sedan hem...
  • Jag kom hem åt middag o åkte direkt iväg upp till systerdotter B och hjälpte henne med engelskaläxan.
    Jag håller tummarna för dig i morgon!
  • I helgen som var var Håkan o Helena hit. Skitskoj att ni kom!
    Det måste vi göra om! BIlder kommer lite senare på denna hellg =)

  • Jag har nyss sökt ett jobb till hoppas verkligen på att mitt gamla jobb hör av sig snart...Saknar det =(
  • Nu ska jag göra ett MC test innan jag lägger mig.

Så det var min dagsupdate =)

KRAMIZ på er


Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0