.: Sammanfattning:.

Ok. Eftersom detta inlägg kommer från mobilen liggandes framför tv:n så blir det en kort sammanfattning av helgen som varit. I fredags var det final i let's dance: rätt person vann tyckte jag :-). Otroligt bra dansat av en sådan stor grabb! Sedan så var det ju anglingen idag. Sorry men inga pengar i år heller :-(. Men kul var det. Synd bara på vädret... Och som sagt så ligger jag nu i soffan o tittar på Wallander - Hemligheten. Den var riktigt bra... Man blir riktigt berörd... Nåja det var allt från mig idag. Over and out från mig i tvsoffan :-)

Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Laila skulle ha vunnit så det så. Fast det var ju bra gjort av gubben, och det är ju så att den som har flest vänner vinner/kram

2009-03-29 @ 11:47:50
Postat av: Anonym

Laila var helt klart bäst på att dansa...MEN Magnus gjorde den största utvecklingen och han gjorde en strong insats =)

Kram

2009-03-29 @ 17:20:51

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0