.:Solig lördag:.




Då var det lördag
En otroligt fin lördag måste jag säga.
Solen skiner, fåglarna kvittrar och katta jamar hihi, en perfekt dag alltså.
De som anglar i Munkbysjön idag måste må väääldigt gott ;)



Igår var det en superlugn hemmakväll.
Jag o vännen tittade på film o åt tacos *mums*

Till tacosen blev det även något glas vin ;)
Vi tittade på "What happened i Vegas" (eller vad den heter ) En riktigt rolig film faktiskt.
Fast inte sådär "outstanding" rolig....men helt klart godkänd att se på.

När man tänker efter så är det väldigt länge sedan som det gjordes en riktig bra komedi...
Jag har ju mina favoriter i "Den där Mary", "KOPPS", "Old School" osv...det finns ju en uppsjö av filmer om man
går tilbaka några år men nu idag är det inte sådär många filmer (komedier allra helst) som man stannar upp
o säger "Wow det var en bra komedi"....
Lite underligt, men men det kommer väl kanske någon framöver får man hoppas 



Japp då är det inte långt kvar tills vi drar iväg på vår "Melodifestival-middag" hos A-C o F.
Det ska bli riktigt kul att komma ut lite

Magnus har nyss dragit iväg till garaget en sväng.
Vi har ju vår vagn som står där o ska bli fixad. Han skulle väl kolla lite vad som behövdes göras på den..
Dra om elen vet vi men sedan ska vi väl kolla hur bromsar odyl. är på den..
Så han ser jag nog inte förrän tio minuter innan vi ska iväg igen

Själv ska jag ta o plocka ihop lite innan vi ska åka.
Vi har bjudit svärföräldrarnamiddag i morgon så då ska det se "respektabelt" ut *haha*
De känner oss är jag rädd.... ;)
Det ska bli kul att de kommer.
Inte så ofta som de kommer hit o provar vår utsökta mat ;)
Eller hur?



Nä nu ska jag ge mig...

Men här kommer lite bilder från förra helgen som jag lovat

         
Magnus fixar låtlista             Helena fixar mat                 Grabbarna grundar
         
                                               Helena                      Grabbarna på sånghumör   Håkan hittade kattens laksak (laserpasset)


Magnus & Håkan i sitt esse. De lirar för fulla muggar



Ha en underbar lördagskväll allihopa!

Ni som tittar på Melodifestivalen:
VEM TROR NI VINNER?

Ni som kollar hockeyn:
VEM TROR NI VINNER?
TIMRÅ eller HV 71....

KRAMAR!

Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Ja jag tror inte Ugglas vinner och jag tror inte Timrå vinner haha Det är bäst du polerar hela huset nu. För vi kommer strax och kammar mattfransarna HIhihihihi!hahaha!/Vi är livsfarliga kram gittan

2009-03-15 @ 11:19:29
Postat av: Gittan

Ville bara tacka för en god middag och trevligt sällskap kram/svärmor och svärfar

2009-03-15 @ 20:46:50
Postat av: Angelica

Hehe ni är inte sååå farliga ;)

Tack själva för besöket, det får vi göra om!

Kram

2009-03-15 @ 21:06:44
URL: http://anga.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0