.:Soligt-Träna-Blåsigt-Foga kakel:.

 Tja ungefär så ser denna dag ut

Imorse vid tio tiden åkte jag o syteryster J till Stöde o tränade lite.
Det var sååå skönt!
Solen sken o det var 11°C ute...Kanonfint!

Nu är det några timmar senare...

♥Magnus♥ bytte lyktglas på 940:n så vi ska väl äntligen besikta den på torsdag.
Då vi stod där ute började det att TOKBLÅSA! Snacka om tråk-blåsväder! *uscha*
Så nu är det mulet, blåsigt o kallare (7°C) *brr*

Men men...
Jag har ju mitt inne att fixa...
Jag ska strax foga vårt kakel...
Vi har joxat på i snart ett år att foga denna sista bänk,
men vi har varit osäkra på vad vi velat göra med väggen o listen intill
så nu har vi äntligen tagit tag i saken o nu ska jag foga.

Ha en superbra tisdag allihopa!

KRAM


Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0