.:Träning:.

   Just nu sitter jag o väntar på att jag ska hämta Magnus på jobbet.
Vi har bara en bil för tillfället och det var jag som hade bilen idag så då får man ställa upp o hämta vännen efter jobbet =)

   Idag har jag o lillsyrran varit till den stora staden o handlat lite...
Inte så mycket folk (tack o lov) så det gick smidigt.

   Jag har kommit igång lite mer med träningen i alla fall,,,, Inte mycket men det är i alla fall en början.
I går var jag med systeryster J o svettades lite i träningsokalen i Stöde.
De hade fått in lite nya maskiner sen sist jag var dit så det var superskoj =)
Vi ska även dra dit på fredag..

   Imorgon bär det av mot Östersund och Storsjöbadet.
Syster J ska ta med barnen dit upp och frågade om jag ville hänga på. Så jag ska också åka iväg på lite sportlovs skoj =)

Nä det var väl min snabb uppdatering av denna veckan...än så länge..
Ska nu sluta o plugga lite MC-teori innan jag ska hämta Mange.

Ha en superbra "lill-lördag"

KRAM

Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0