.:Vår skoterdag 28/2-09:.

   Hej å hå. Nu är det en ny vecka som gäller igen, och inte vilken vecka som helst...det är ju sportlovsveckan för oss som bor här i norr =). Hoppas alla barn häromkring får det skojigt på lovet!

*******************************************

   Själv tänkte jag bjuda på lite bilder från vår skoterdag i helgen..
Jag, Magnus, Tom, Jenny, Robin, Bella, Bengt & Gittan begav oss upp til Edebosjön på skotrarna i lördags.
   Det är första gången som vi alla åker iväg på något sådant tillsammans.
Det var väldigt kul.
Vi hade med oss så vi gjorde kolbullar o vi hade även med oss så vi kunde grilla korv.
Supermysigt!

         
Vi har kommit fram              Bengt hämtar ved                Gittan solar sig
         
Robin                          Alla                                          Edebosjön

EDEBOSJÖN
         
Edeosjön                                 Jag & Bella                           Edeosjön
         
Jenny & Gittan                      Robin gör kolbullar            Alla

Edeosjön

Det var vår inledning på sport lovet =)
*****************************************************************************************
Annars så är väl allt bra.
Håller på att kolla efter jobb.....jag ska ju komma tillbaka till Rinab är det sagt men jag vet inte när så jag kollar runt lite under tiden. Jag har även planer på att börja plugga men jag måste kolla upp det lite mer innan jag bestämmer mig =/..

Idag har jag skjutsat Gittan till vårdcentralen i Stöde.
Egentligen hade hon redan skjuts men där krånglade bilen så man fick rycka in lite snabbt =)
När jag kom tillbaka sa jag hej då till Magnus som åkte iväg o jobbade....

Så nu sitter jag här själv igen..
Men men jag har lite o stå i idag så det går nog bra...
En sak jag har börjat med o förhoppningsvis hinner mer på är en kaninbur....
Japp ni hörde rätt jag ska snickra en kaninbur. Jag har mina dolda talanger ;)
Har tidigare snickrat en vedlåta, trapp och hyllor =)
Vi ska nämligen ta över kaninen från Robin. Blir lite stressigt o ta hand om en kanin då man har skolan att tänka på.
Så då ska vi bli kaninägare =) Ska bara höra med honom så han inte ångrat sig men buren gör jag i alla fall..

Nä ska nog gå ut o göra ett ryck på den...
Vad ska NI göra idag?

Kram

Vad tycker ni?
Postat av: Theres (Lillasyster)

Hej.. lät som en toppen dag ni hade :)

Idag har jag varit urduktig med mmina egna studier. sen så ser jag fram emot onsdag..så banga inte..men vi kan höras mera om det imorgon. KRAM

2009-03-02 @ 17:44:26
URL: http://lillasysteredstrom.bloggproffs.se
Postat av: Mia

Vilka härliga bilder. Själv blir man allt mer sugen på att införskaffa skoter. Helst till nästa vinter då lille-fjärt kan vara med också åka en massa. :-D

2009-03-04 @ 12:20:43
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är tanten gravid eller?

2009-03-12 @ 10:38:51

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0