.:Bilder från helgen:.

Här kommer bilderna som jag ulovat från min/vår helg i Nordmaling/Umeå.
Jag o Magnus åkte upp i fredags. Magnus åkte till Umeå där han bodde på hotell och spelade med Nightdrivers.
Själv var jag hos min kompis från gymnasiet o hennes sambo,i Nordmaling.
Håll till godo


Födelsedagsbarnet till ära!


   Jag o Helena                    På Droskan                          Magnus o Peter i 
                                                                                              Nightdrivers


     Helena o Håkan                 Jag o Magnus                      Party!               

Det var den helgen...
TUSEN TACK för en kanonskoj helg mina vänner!
Vi ses snart igen !!

KRAM

Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0