.:Lista..:.


Lista som är snodd från Jannike som i sin tur snott den från Henke... :Þ

(Hoppas det är ok?)


Lovar du att vara ärlig?
Ok...
Du heter:
Emma Angelica Edström
Smeknamn:
Anga (Icka och Julle i skolan..)
Beroende av:  ♥
Min familj o mina vänner♥
Vem behöver du mest just nu: ♥
Magnus♥
Vad tror folk om dig?
Att jag inte är riktigt klok...?
Vad får du oftast komplimanger för? 
Att jag är för snäll..
Vad säger du för att imponera på någon? 
Har inte mycket att imponera med så jag kör mitt naturliga jag
Hur imponerar man på dig?
Var ärlig och våga vara dig själv
Brukar du skratta för dig själv?
Oja..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS ?
"Ok"
Var bor du? Torpshammar
Trivs du där?
Ja!
Cider, vin eller öl?
Helst öl annars cider
Brukar du bli för full? Nej, håller mig på en stadig nivå (tycker inte om att bli full)
Vad har du för mobil operatör?
Telia
Är du allergisk i mot något?
Nepp
Har du haft sex idag?
Nepp :(
Hur svarar du i mobilen?
"Ja Angelica.."
Vem ringde du senast? ♥
Magnus♥
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? "Vi syns på fredag!"
Hur känner du dig nu? Upprymd inför helgen
Vad tycker du om fötter? Bra att ha... *ler* Tar helst inte för mycket på andras fötter...
Hade du en bra kväll igår?
Japp, slappade o kollade på tv
Favoritdryck på morgonen?
Vatten
Rakar du benen?
 Ibland, när jag får för mig det
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja
Är du nöjd med ditt liv?
I det stora hela : Ja 
Är du bortskämd?
Med kärlek: Ja annars Nej
Vad gör du i morgon?
Lika mycket som jag gör idag :Þ
Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja!
Tycker du om någon just nu?
♥Magnus♥ såklart
Om fem månader?
Har jag förhoppningsvis ett jobb..
Gröna eller röda äppeln?
Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? ♥
Magnus♥
Är det okej att gråta?
Absolut
När grät du senast?
Oj...någon vecka sedan kanske..
Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Göra oss helt skuldfri och bygga klart huset
Har du piercing?
Öronen enbart
Vill du gifta dig?
Såklart...
Vill du ha barn?
Absolut!
Är du bra på att laga mat?
De säger det
Hur vig är du?
Som ett kylskåp...typ
Vilken är din favoritglass?
Vanlig vaniljmjukglass i våffla  utan topping
Tror du på ett liv efter döden?
Ja...
Tycker du om sushi?
Har aldrig testat...
Biter du på naglarna?
Nej...gjorde det när jag var mindre men ej längre
Hur ofta tränar/motionerar du?
Tränar ej regelbundet. Det blir någon promenad då o då
Senaste låt du hörde?
"Spending my time" Roxette




 
KRAM

  


Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0