.:Skönt trött :):.

Just nu sitter jag o är väldigt slut...eller skönt trött kan man också deffiniera det
Jag har nu ikväll cyklat drygt 1 mil...



Dagen började med att jag skulle följa med ♥Magnus♥ fram på byn då han åkte till jobbet, hoppa av och sedan ta med mig hans cykel hem, (som stått där framme i 1,5 år )
Men när jag stod där och hade pumpat däcken så fick jag en fix idé att jag skulle ta en tur till Fränsta o hälsa på lite folk ...
♥Magnus♥ tyckte att jag var lite småtokig och tyckte att jag kunde ju åka med honom till Fränsta så kunde jag ju cykla där och sedan cykla hem nu ikväll....
sagt o gjort jag hängde på dit upp



Jag cyklade från början av Fränsta till en kompis i Hammar (bortre ändan av Fränsta).
är blev jag bjuden på middag (TACK för det )
Därefter gick turen till lillasyster inne  centrala Fränsta. Vilopaus på 15 min ung.
Sedan 19.20 ikväll begav jag mig hemmåt...kl 20,20 var jag hemma
Det kändes vääääldigt skönt att kliva av cykeln hemma på gården



I morgon ska jag åka o handla lite mat odyl. med lillasyster. Det bär då av mot stora staden.
Skönt att komma ute lite o göra nått.
Imorgon kommer jag även att lägga ut bilder från helgens bravader i Nordmaling/Umeå.
Även en resumé hur det var däruppe kommer imorgon

KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: Lina

Men OJ va hurtig du va då! Kan du sitta efter den turen? Cykelsadlar brukar ju göra att man får så sjuuukt ont i rumpan...

2009-05-11 @ 23:21:36
URL: http://juniorochjag.blogg.se/
Postat av: Carolinè

Hej gumman, mycket fin sida du har, du må ta o lära mej hur man får till sidan så snyggt kan kan inte med det jag . Må ta o träffas nått jag jobbar brevid lidel mitt i stan kram

2009-05-12 @ 06:55:47
URL: http://carrolines.blogspot.com
Postat av: -Bakeba-

Vad hurtigt att cykla....men ändan då? Överlevde den? Jag började så bra med att cykla runt viskan varje kväll förra året men ändan höll på dog bort på mig efter 2 veckor...höhö!

Kanske man skulle införskaffa en ny sadel och börja sin runda igen....hmmm....



Ha det gott!

2009-05-12 @ 21:52:48
URL: http://bakeba-babblar.blogspot.com

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0