.:Sverige till schlagerfinal...:.

Mmm vi grejjade det i år igen.
Igår blev det ju klart att Sverige får en chans i finalen i Eurovision Song Contest på lördag...
Kan inte säga säkert hur det går men det kan ju inte gå så mycket sämre för Marlena som för de som deltagit tidigare år..
Men jag kan inte säga att jag gillar låten :/ men men det återstår att se!



Annars så har jag varit till Ånge idag en sväng.
A-C var med som sällskap (TACK för det )
Jag lämnade in närvaropapper till AF och sedan handlade jag
munkar hos "KROKENS MUNKAR" som stod på Ica i Ånge..
Oj oj oj vad de gör goda munkar kan inte säga annat, så därför blev det några till kaffet ikväll



Nu ikväll har jag skjutsat o hämtat min systerdotter på ridskolan.
Hennes far jobbar borta denna vecka o systeryster var på jobbet s då fick man rycka in
Det är ganska roligt att komma iväg o titta på lite hästar..
Har inte det där riktiga tokintresset för hästar direkt men det luktar gott om dom o de är fina att titta på



Nä nu blir det att titta på en 2-dels serie som börjar på trean ikväll "Mord i blodet"
Få se vad det är för något
Vi syns!

KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: Gittan

Så klart Svergie vinner Biten är ju tokbra tycker mer och mer om den för varje gång jag hör den Hoppas att bilen går igenom näst nästa tisdag Får döpa om dig till T-H:s bilbesiktare kram/Gittan

2009-05-14 @ 09:34:23
URL: http://gittanwb.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha jovisst inga problem ;) Du ska få mitt journummer :D

2009-05-14 @ 12:19:59
URL: http://anga.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0