.:Updates:.

Nu var det ett tag sedan men men...
som jag nämnde tidigare så har jag varit
ganska seg i en förkylning.
Jag är fortfarande inte helt frisk men den börjar
att ge med sig, nu är det bara hostan som biter sig kvar...



Sen sist så har jag hunnit med att hjälpa till på den årliga jaktstigen i Ede.
Det var i lördags som denna gick av staplen.
Jag hade som uppgift att sitta i sekreteriatet och vara prisutdelare..
men eftersom min röst inte höll sig särskilt bra i lördags så hoppade Caroline in istället för mig.
Tusen tack för det!
Den dagen gick ganska bra, jag var ganska seg men inget som lite vatten,
hostmedicin, halstabletter och ipren inte klarar av
kvällen kom systeryster J o T ner till oss.
Vi satt o surrade lite skit och umgicks, Det var ett tag sedan sist så det var skoj.
Med sig hade de även sina barn samt mitt andra syskonbarn.

Här kommer lite bilder från lördagen:
         

    

         
Bella                                  Robin                                     Sanna


         

Det var det...
Nu ska jag kanske bege mig ut en sväng
Aldrig fel att få i sig lite frisk luft när man är krasslig...

Tills nästa gång..
KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: Anonym

tack för sällskapet och det gör vi om. Snygg på bild va eller hur

2009-05-06 @ 20:01:13

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0