.:Vann rätt låt?:.

Jag vet inte det jag.....
I o för sig så var vi nu hos några bekanta och åt kolbullar och grillade korv.
Vi hade det jättemysigt ute vid lägerelden så vi såg inte på Eurovisions tävlingen...men
jag såg reprisen på söndagen och jag har nu hört den segrande låten...
Visst jag tycker det är skitkul att Norge vann men var det verkligen en bra låt?....
Den har ju en viss "rysk-klang" så jag förstår att öststatarna mfl gillar den men den var inte i min smak riktigt...
Men men det var länge sedan en låt jag tyckte om vann så man hänger väl inte riktigt med helt enkelt




Annars hade vi en superduper bra helg som jag nämnde..
Vi myste vid elden hela lördagen (det kommer bilder lite senare)



Igår fick vi besök av min far....kors-i-taket.......
det är inte ofta han tittar in men det är lika roligt varje gång.
Detta besöket gick ut på att han ville klippa sig..
Så jag tog fram sax och trimmer och håret försvann
Kan ärligt säg att jag har aldrig sett pappa med så lite hår
men hans ord när han satte sig på stolen: "Dra av det bara".... gjorde sitt
Han blev supernöjd i alla fall så det är ju roligt...'

Jag har klippt han en gång tidigare (fast absolut inte lika mycket) annars har jag
bara klippt ♥Magnus♥ innan...plus att jag har toppat några kompisars hår innan
Så det känns skönt att ha testat på fler hihi...



Idag är ♥Magnus♥ hemma från jobbet..
Han har blivit förkyld
Det verkar vara hans tur nu...uscha..inte skoj att må dåligt

Själv så mår jag bra, lite seg som alltid nuförtiden men annars är allt bra.
Jag ska snart bege mig ut och röja lite med röjsågen..
Det ser genast så mycket bättre ut om man tar bort allt långgräs på en gång innan det växer över allt annat...


Hur ser er Måndag ut?

KRAM

Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0