.:Måndag:.

Tvättar städar donar o diskar :)
Japp det är vad min måndag innehåller...
Håller öven på att rensa lite så vi kan få in de "nya" möblerna till helgen.
Jag ska hjälpa lillasyster att flytta o då ska vi även ta hem våra möbler som står o väntar :)
Ska bli kul o få in lite annat i huset ;)

Idag är det lite kyligare ute o det är välkommet.
Allt för att det inte ska vara så "blaskigt" ute *ler*

Nä nu ska jag fortsätta mitt igen, tog en liten snabb paus o tittade in hit ;)

Dagens grej:
Grattis Micke S
(barnsdomsvän) som blivit pappa i helgen!!
Grattis Gunbritt (min morbrors fru) som fyller år idag!!
o jippie till mig som äntligen kommer att få min ersättning från a-kassan till veckan (tog bara 5 veckor för dom att ta detta beslutet ;))

KRAM

Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0