.:Ny vecka, nya uppsåt..:.



Idag är man aningens mör kan jag lova...
Oj oj...
Hela helgen (från fredag morgon till söndag kväll) gick åt till att hjälpa syster att flytta.
Så nu är det äntligen klart och jag hoppas du trivs i den nya lägenheten!

I helgen var vi även på funktionärsfest genom en förening som vi är med i.
Det var en kanontillställning!
God mat! Bra underhållning! Å massor med roligt folk ;)
Hade det jätteskoj! Det är så himla skoj när lite nytt folk kommer in och tar över...så det kommer in lite nyare energi och nya idéer :D Kanon!

Nä nu ska jag återgå till liggläge och vila mina knän.....
Tills nästa gång vi höres bjuder jag på en kanonfin duett från fredagens Idol:





KRAM

Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0