.:Onsdag...:.

Just nu sitter jag i soffan och har lite svårt att ta mig härifrån faktiskt...
Jag har idag varit ut på en promenad med vovven. Vi var ute i 1,5 timme !
Det kändes såååå himla skönt idag då ♥solen♥ äntligen (efter säkert 4 veckors saknad) kom fram
Så man är lite mör i benen just nu.....
Det har blivit en hel del springande runt runt här hemma också i några dagar..
Jag har inte riktigt kommit i ordning efter den lilla om-möbleringen som vi har gjort, efter de möblerna vi fått hem kommit på plats....
Jag ska se vad jag kan göra nu ikväll. Magnus är ju ändå i garaget o jobbar på så då kan jag stöka bäst jag vill

Imorgon ska jag ta mig i kragen o plocka fram alla stakarna och gardinerna inför advent. Jag tänkte jag skulle göra det imorgon eftersom vi ska upp till mammsen i helgen så är det skönt att ha detta gjort. Istället för att komma hem på söndagkväll och börja stöka på då.. Man vill ju liksom ha detta klart innan advent....
Så det blir till o jobba på nu så det blir gjort

Hoppas ni alla har en kanonbra torsdagskväll!

KRAM

Vad tycker ni?

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0