.:På väg åt rätt håll:.

I morse vaknade jag till liv ganska smärtfritt...
Klädde på mig och gick ut med hunden, detta är vad jag ser:



Ett fint snötäcke över hela Gim :)
Jag blev genast piggare!
Så mycket bättre det blir då snön kommer och lyser upp hela tillvaron.
Det var sbsolut på tiden, jag är ganska less på denna höst-blöta som har varit i flera veckor.
Visst denna snön kommer säkert också att försvinna men men, jag ska i alla fall njuta under tiden ;)!
Ludde gillade också snön ;)


Sötnosen själv...

Nej nu ska jag ut o rensa det sista på gårde ;)

KRAM


Vad tycker ni?
Postat av: -bakeba-

vilken godbit till jycke ni har :-)

blev oxå glad över det vita....var så mkt ljusare nu i kväll tycker jag. Önskar den finge ligga kvar men den töar nog bort.....

2009-11-06 @ 01:12:34
URL: http://bakeba-babblar.blogspot.com
Postat av: Angelica

Tack så mycket :) Jo han växer o frodas! JO det hoppades jag med man idag ser det inte bra ut :(

2009-11-06 @ 12:02:55
URL: http://anga.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0