.:Torsdag:.

Japp torsdagen har kommit och det är full fart mot helgen
Imorgon bär det av mot Gnesta!
Det ska bli sååå himla skoj att komma iväg o träffa våra grannar igen 
Morgondagen kommer att se ut på följande sätt:
Kl 8.00-9.00 hämta lillasyster som ska vara här o vara djurvakt..
Kl 9.00-10.00 Börja åka mot Gnesta
Kl 17.00-18.00 Beräknas att vara framme hos Tage & Katarina  
Sedan ska vi ha en kanonhelg!!

Så det jag håller på med nu är att packa lite smått...
♥ Magnus ♥ jobbar ju eftermiddag o kommer inte hem förrän sent ikväll så ajg gör klart det jag hinner
så det bara är till att åka iväg imorgon

Nä nu ska jag fortsätta.
Under tiden bjuder jag på lite bilder från förra gången vi var nere i Gnesta:
  
Det var en hel del getingar under deras äppel & päronträd
  
Jag och Katarina plockar Slånbär, ser ut som stora blåbär. Blir gott med slånbärslikör till jul  

Vårt sovrum. Är det inte fint så säg! Kronan på väggen har Katarina målat själv
 
Tage & Katarina´s son Magnus och hans sambo Anna hälsade på

Det var allt för denna gång. Kommer med fler bilder efter denna helg

KRAM

Vad tycker ni?
Postat av: -bakeba-

Hälsa så hjärtligt till min kära farbror och faster....<3

2009-11-20 @ 20:29:16
URL: http://bakeba-babblar.blogspot.com
Postat av: Theres (lillasyster)

Tja.. Det var så lite så :) men jag var lite strängare denna gång än sist :) hihi

just nu sitter jag och är lite arg på grannarna..de för ett jä*la oliv just nu.. och det är ju rätt så lyhört :P åhh vad kul med grannar hehe nej tack...

men vi höres framöver...

2009-11-23 @ 22:08:21
URL: http://lillasysteredstrom.blogg.se/
Postat av: Angelica

Bakeba ---> Såg inte detta inlägget förrän efter vi kommit hem :( Men jag ska hälsa om jag pratar med dom :)



Theres---> Det är bara bra det ;) Hehe grannar är väl kanon tycker jag ;) Visst vi ses till helgen om inte annat ;)

2009-11-24 @ 21:15:23
URL: http://anga.blogg.se/

Lämna ett avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (om ni vill)

URL/Bloggadress:

Skriv det ni känner här:

Trackback
RSS 2.0